اخر المعلقين

Ads Home

لؤي - اغنية بحبك mp3


لؤي - اغنية بحبك mp3






 سمعنا اغنية لؤي بحبك ؛ سماع وتحميل اغنية لؤي بحبك mp3 ؛ تحميل اغنية لؤي بحبك mp3؛ استماع أغنية بحبك ؛ كلمات أغنية بحبك ؛ تحميل أغنية بحبك ؛ كلمات اغنية لؤي بحبك ؛ اغنية بحبك mp3 ؛ تحميل اغنية بحبك mp3 كامله ؛ اغنية لؤي بحبك ؛ عايز اسمع اغنية بحبك ؛ اغانى لؤي ؛ البومات لؤي ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى لؤي ؛ استماع اغانى لؤي ؛ اجدد واحدث الاغانى mp3 ؛ كلمات أغنية لؤي بحبك؛ اغانى لؤي؛ البومات لؤي؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى لؤي ؛ استماع اغانى لؤي ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3


كلمات اغنيه لؤي بحبك


بحبك فيها كل شيء يتقال بحبك مش عايزة حتى سؤال حبيبي أجمل ما قلت أنا حبيبي وهقولها تاني يا حبيبي مهما قلت كلام ده انا حبك شفت فيه ايام وليالي كنت فيها بنام وبنادي عليك دي حكايتي معاك ولا الأفلام ده انا كنت بدوب يادوب في سلام واسرح وأروح مع الأحلام من شوقي إليك بحبك مفيهاش كلام يتقال بحبك مش عايزة حتى سؤال حبيبي متغيبش عني كده ومتسبنيش لليالي في نظرة ليها ألف معنى وصوت بيحكي قصة غرام في سكوت حياتي قبل ما تبقى فيها حبيبي معشتش ثواني يا حبيبي مهما قلت كلام ده انا حبك شفت أيام وليالي كنت فيها بنام وبنادي عليك دي حكايتي معاك ولا الأفلام ده انا كنت بدوب يا دوب في سلام وأسرح وأروح مع الأحلام من شوقي إليك بحبك


لقد ساهم بي كتابة كلمات الاغنية Ahmed Salah El-naggar







اسمع وحمل اجدد الاغانى الفرديه

اسمح وحمل اجدد الاغاني الشعبيه والمهرجانات
لؤي - اغنية بحبك mp3 لؤي - اغنية بحبك mp3 بواسطة Unknown on 5:24 م Rating: 5
Ads Home

جرافيك ايجي

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/-q5rFZJBhEh4/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABA/KsWV4TPonhk/s120-c/photo.jpg] Author Name [Romário Bispo] Author Description [Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard] Facebook Username [romariopsib] Twitter Username [romariopsib] GPlus Username [112808915066490310571] Pinterest Username [romariopsib] Instagram Username [romariobispo]