اخر المعلقين

Ads Home

زيزى عادل - اغنية عيوبه كتير Mp3


زيزى عادل - اغنية عيوبه كتير Mp3

Aoyoubo Kteer - ZeeZee Adel عيوبه كتير - زيزى عادل








 سمعنا أغنية زيزى عادل عيوبه كتير ؛ سماع وتحميل أغنية زيزى عادل عيوبه كتير mp3 ؛ تحميل أغنية زيزى عادل عيوبه كتير mp3؛ استماع أغنية عيوبه كتير ؛ كلمات أغنية عيوبه كتير ؛ تحميل أغنية عيوبه كتير ؛ كلمات أغنية زيزى عادل عيوبه كتير ؛ اغنية عيوبه كتير mp3 ؛ تحميل اغنية عيوبه كتير mp3 كامله ؛ اغنية عيوبه كتير زيزى عادل ؛ عايز اسمع اغنية عيوبه كتير ؛ اغانى زيزى عادل ؛ البومات زيزى عادل ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى زيزى عادل ؛ استماع اغانى زيزى عادل ؛ اجدد واحدث الاغانى mp3 ؛ كلمات أغنية عيوبه كتير زيزى عادل ؛ اغانى زيزى عادل؛ البومات زيزى عادل ؛ تحميل اجدد واحدث الاغانى Mp3 ؛ تحميل اغانى زيزى عادل ؛ استماع اغانى زيزى عادل ؛ تحميل اجدد الاغانى الفردية Mp3


 كلمات أغنية عيوبه كتير


 وأنا ليه باسمع كلامك طب وأنا ليه راضيه وعشانك بتغير حتى فى شخصيتى وانا إيه يخلينى اكمل وعشان ايه اقدر اتحمل ميه حاجه واتعب نفسيتى عيوبه كتير محستش انا بيها وكان تمثيل مقدرتش اواجه بس فرق كبير ظهرلي شخص كان جواه ما اخدتش بالي وكل الناس قالتلي ده مشاكله كتير ومسمعتش انا منهم بعند كبير واحساسي أنا عايزاه باندم على كل ثانية في عمري معاه انا كنت عامية واحساسي غلط المرة دي طلعته انا من حياتى ومش عايزاه تانى فى حياتى ووجوده بقى زى عدمه عادى عيوبة كتير محستش انا بيها و كان تمثيل مقدرتش اواجه بس فرق كبير ظهرلي شخص كان جواه ما اخدتش بالي وكل الناس قالولي ده مشاكله كتير ومسمعتش انا منهم بعند كبير واحساسي انا عايزاه و انا ليه اسمع كلامك طب وانا ليه راضية عشانك باتغير حتى في شخصيتي وانا ايه يخليني اكمل و عشان ايه اقدر اتحمل مية حاجة و اتعب نفسيتي وتتلخص كلمات اغنية عيوبه كتير للفنانه زيزي عادل فى حالة تعيشها امام حبيبها الذي به عيوب كثيرة ولكنها تلوم نفسها على ذلك وتقول له وانا ليه باسمع كلامك طب وانا ليه راضيه وعشانك بتغير حتى فى شخصيتى. وانا ايه يخلينى اكمل وعشان ايه اقدر اتحمل ميه حاجه واتعب نفسيتى عيوبه كتير محستش انا بيها وكان تمثيل. ومقدرتش اواجهوا بس فرق كبير& ظهر لى شخص كان جواه. مخدتش بالى وكل الناس قالتلى ده مشاكله كتير ومسمعتش انا منهم بعند كبير واحساسى انا عايزاه. بندم على كل ثانيه فى عمرى معاه انا كنت عاميه واحساسى غلط المره دى. طلعته انا من حياتى ومش عايزاه تانى فى حياتى ووجوده بقى زى عدمه عادى










اسمع وحمل اجدد الاغانى الفرديه

اسمح وحمل اجدد الاغاني الشعبيه والمهرجانات
زيزى عادل - اغنية عيوبه كتير Mp3 زيزى عادل - اغنية عيوبه كتير Mp3 بواسطة Unknown on 1:35 م Rating: 5
Ads Home

جرافيك ايجي

Image Link [https://lh3.googleusercontent.com/-q5rFZJBhEh4/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABA/KsWV4TPonhk/s120-c/photo.jpg] Author Name [Romário Bispo] Author Description [Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard] Facebook Username [romariopsib] Twitter Username [romariopsib] GPlus Username [112808915066490310571] Pinterest Username [romariopsib] Instagram Username [romariobispo]